Min gris!

Hello!
Slumrade till för ett tag sen och vaknade till för en liten stund sen och ska strax sova igen då jag känner mig lite små trött. Men först tänkte jag bara allmänt presentera er för min lille skit hund! ♡
Han kom till mig ifrån Rumänien i transport bil, anpassat för hundar med pass och vaccinerad och klar när han kom. Endast 5 månader gammal, idag är han en snart 2 år och 2 månaders vovve! Så mycket kärlek som jag har till denna hund är helt sjukt. Han kom till mig 26 April 2013, så om 3 månader har han varit här i 2 år. Det är helt sjukt vad tiden går fort, känns som att det var igår han var pytteliten. 
I love this boy soo much! ♡ Gladfisen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej mitt namn är Alida på 19 höstrar, i den här bloggen kommer ni framför allt att få se bilder jag tagit. Samt lite om min vardag, min hund och livet. Jag ber er inte läsa min blogg, men sprid den gärna vidare! Hoppas ni trivs :)


RSS 2.0