Kävesta Folkhögskola!

Hej alla goa! 
Idag har jag varit i skolan bara och är fortfarande kvar, väntar på att vi ska ha naturkunskap, då vi ska ut i skogen (y) haha, skolan ligger på landet så jag klagar inte. Ingen trafik, ingen stress, ingentig! 
Glad att jag gjorde detta valet! 
Jag hoppas att ni får en fortsatt bra dag precis som mig! :D 

Här på bilden har vi matsalen. 

Även här så är det bild på naturkunskaps huset och bakom det huset är musik huset! 
Här har vi en bild bara för att jag älskar att ta kort emot solen då det blir så fina bilder :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej mitt namn är Alida på 19 höstrar, i den här bloggen kommer ni framför allt att få se bilder jag tagit. Samt lite om min vardag, min hund och livet. Jag ber er inte läsa min blogg, men sprid den gärna vidare! Hoppas ni trivs :)


RSS 2.0